2022 میں ووٹ ڈالنے کا طریقہووٹنگ سے متعلق اکثر پوچھے گئے سوالاتمجھے ووٹ کیوں ڈالنا چاہئے؟میں زیادہ شرکت کرنا چاہتا/ چاہتی ہوں۔

2022 پرائمریز میں ووٹ کیسے کریں

این سی اے اے ٹی سے کثیر لسانی ووٹر کی مدد کے لیے، 919-591-2442 پر کال کریں

اہم تاریخیں

پہلا دن جب غیر حاضر بیلٹ ان لوگوں کو بھیجے جائیں گے جنہوں نے مطالبہ کیا تھا

28 مارچ کو

قبل از وقت ووٹنگ اور ون اسٹاپ رجسٹریشن کا آغاز

28 اپریل

غیر حاضر بیلٹ کی درخواست کرنے کی آخری تاریخ

10 مئی

ابتدائی ووٹنگ کا آخری دن

14 مئی

الیکشن کا دن

17 مئی

ووٹ کرنے کے تین مختلف طریقے ہیں:

  1. یہاں غیر حاضر بیلٹ کی درخواست کر کے گھر سے محفوظ طریقے سے ووٹ ڈال سکتے ہیں۔
  2. ابتدائی ووٹنگ کی مدت کے دوران آپ اپنی کاؤنٹی میں کسی بھی پولنگ کی جگہ پر اپنا ووٹ ڈال سکتے ہیں۔ ابتدائی ووٹنگ سائٹس کی فہرست یہاں ہے.
  3. آپ یوم انتخاب میں اپنے پولنگ کے مقام پر صبح 6:30 بجے- شام 7:30 بجے تک اپنا ووٹ دے سکتے ہیں۔ اپنا پولنگ مقام یہاں تلاش کریں۔

ووٹنگ سے متعلق اکثر پوچھے گئے سوالات

شمالی کیرولینا میں ووٹ ڈالنے کی خاطر رجسٹر ہونے کے لیے، آپ کو لازمی طور پر درج ذیل اہلیتوں کی تکمیل کرنی چاہئے:

  • امریکی شہری ہونا چاہئے
  • اپنے رجسٹریشن والے ملک میں رہنا چاہئے، اور انتخاب کی تاریخ سے کم از کم 30 دن قبل وہاں مقیم ہونا چاہئے
  • آپ کی عمر کم از کم 18 سال ہونی چاہیے، یا عام انتخاب کی تاریخ تک ہوگی۔
    • 16 اور 17 سال کی عمر والے ووٹ ڈالنے کے لیے پیشگی طور پر رجسٹر کرسکتے ہیں۔ ان عمر 18 سال ہونے پر ان کے رجسٹریشن پر کارروائی کی جائے گی۔
  • سنگین جرم کے لیے سزا نہ ہوئی ہو، جس میں پروبیشن، پے رول، یا رہائی کے بعد کی نگرانی شامل ہے۔ اس کے بارے میں یہاں مزید جانیں۔

اگر آپ کے پاس NC DMV-کے ذریعہ جاری کردہ ID یا ڈرائیور کا لائسنس ہے، تو آپ اپنا رجسٹریشن مکمل کرنے کے لیے NCAAT کا آن لائن ووٹر رجسٹریشن ٹول استعمال کرسکتے ہیں۔ اگر آپ کے پاس NC DMV-کے ذریعہ جاری کردہ ID یا ڈرائیورکا لائسنس نہیں ہے، تو آپ کو اپنا رجسٹریشن فارم مکمل کرنا اور پرنٹ کرنا ہوگا، NCAAT کا آن لائن ووٹر رجسٹریشن ٹول اس پورے عمل میں بھی آپ کی مدد کرسکتا ہے۔

آپ کو صرف ایک بار رجسٹر کرنے کی ضرورت ہے اور اس کے بعد رجسٹریشن کی معلومات (نام، پتہ، پارٹی سے وابستگی، وغیرہ میں تبدیلیوں کے ساتھ) کو NCAAT کا آن لائن ووٹر رجسٹریشن ٹول کے ذریعہ اپ ڈیٹ کرنا ہوگا۔ اس بات کو یقینی بنائيں کہ آپ اپنے موجودہ پتہ پر ووٹ ڈالنے کے لیے رجسٹر ہوں!

آپ ووٹر تلاش کریں ٹول کے ذریعہ اپنے رجسٹریشن کی صورتحال کو چیک کرسکتے ہیں۔ اگر آپ کو ابھی بھی شبہ ہے تو، اسے فارم کو دوبارہ بھرنے میں کوئی پریشانی نہیں ہوگی۔

جی ہاں! شمالی کیرولینا کا کوئی بھی رجسٹرڈ ووٹر میل ان بیلٹ کی درخواست اور اسکو حاصل اور ووٹ دے سکتا ہے۔ ہر الیکشن کے لیے ایک غیر حاضر بیلٹ کی درخواست کی جانی چاہیے جس میں ووٹر بذریعہ میل ووٹ دینا چاہتا ہے۔ میل بیلٹ کے ذریعے اپنے ووٹ کی درخواست ncaat.org/votebymail پر جاکر کریں.

 

نوٹ! غیر حاضر بیلٹس کی درخواست کے لیے میعاد ختم ہونے والے فارم استعمال نہیں کیے جا سکتے ہیں، 

ہاں۔ شمالی کیرولینا میں، آپ کو مدد حاصل کرنے کا حق ہے، ایسی صورت میں مدد فراہم کرنے والا فرد رائے دہندہ کے قریبی خاندان کا رکن ہو۔ اس کے علاوہ، کچھ رائے دہندگان وسیع پیمانے پر مدد گاروں سے مدد حاصل کرسکتے ہیں۔ آپ یہاں مزید جان سکتے ہیں۔

نہیں، ستمبر 2021 سے، شمالی کیرولینا کے ووٹرز کو ووٹ دینے کے لیے شناخت ظاہر کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔ تاہم، پہلی بار ووٹ دینے والوں یا نئی کاؤنٹی میں منتقل ہونے والوں کو انکے موجودہ نام اور پتے کے ساتھ آئی ڈی یا دستاویز دکھانے کی ضرورت ہو سکتی ہے، قابل قبول دستاویزات کی مثالوں میں حکومت کی طرف سے جاری کردہ دستاویز جیسے پے اسٹب، یوٹیلیٹی بل، بینک اسٹیٹمنٹ، یا طالب علم کی شناخت جس میں آپ کا پتہ ہو. یہاں تازہ ترین اپ ڈیٹس تلاش کریں۔

این سی (شمالی کیرولینا) میں ہر ووٹر کے پاس جلد ووٹ ڈالنے کا اختیار ہے اور وہ اپنی رہائش گاہ میں ابتدائی ووٹنگ کی کسی بھی سائٹ کا استعمال کر سکتا ہے۔ 2022 پرائمریز کے لیے ابتدائی ووٹنگ 28 اپریل سے شروع ہو کر 14 مئی کو ختم ہوں گے.

ابتدائی ووٹنگ سائٹس کی فہرست یہاں تلاش کریں۔ کچھ ابتدائی ووٹنگ سائٹس ون اسٹاپ ارلی ووٹنگ سائٹس بھی ہو سکتی ہیں، جہاں آپ اسی دن رجسٹریشن کے اہل ہو سکتے ہیں۔

آپ اپنا پولنگ مقام یہاں تلاش کرسکتے ہیں۔ یوم انتخاب پر، آپ کو متعین کردہ پولنگ مقام پر ووٹ ڈالنا چاہئے۔ پولنگ کے مقامات صبح 6:30 بجے -شام 7:30 بجے تک کھلے ہیں۔ اگر آپ شام 7:30 بجے لائن میں ہیں، تو آپ کو ووٹ ڈالنے کی اجازت ہوگی۔

2022 کے ریاستی سطح پر پرائمری انتخابات 17 مئی 2022 کو ہوں گے۔ اس وقت رائے دہندگان اپنے پسندیدہ امیدواروں میں سے کسی بھی کو منتخب کر سکتے ہیں کہ وہ نومبر میں ہونے والے عام انتخابات میں حصہ لینا چاہتے ہیں۔ پرائمری انتخابات عام انتخابات کے لیے امیدواروں کے میدان کو تنگ کرنے کے لیے استعمال کیے جاتے ہیں۔ 

ووٹرز درج ذیل عہدوں پر ووٹ ڈالیں گے: 

  • امریکی سینیٹ اور ایوان نمائندگان۔
  • این سی (شمالی کیرولینا) جنرل اسمبلی۔
  • این سی (شمالی کیرولینا) سپریم کورٹ اور کورٹ آف اپیلز۔
  • کاؤنٹی شیرف 
  • مزید برآں کچھ ووٹر اپنے بیلٹ پر میونسپل مقابلے بھی دیکھیں گے جو میونسپل انتخابات کے پھرسے ہونے کی وجہ سے دوبارہ شیڈول ہوئے ہیں۔ میونسپل انتخابات میں عہدے شامل ہو سکتے ہیں: 
    • میئر 
    • سٹی کونسل 
    • کاؤنٹی بورڈ آف کمشنرز
    • کاؤنٹی بورڈ آف ایجوکیشن 
    • سوائل اینڈ واٹر کنزرویشن ڈسٹرکٹ سپروائزر 
    • کلرک آف سپیریئر کورٹ 
    • رجسٹر آف ڈیڈز

شمالی کیرولینا ریاست کے تمام رجسٹرڈ ووٹروں کو پرائمری میں ووٹ ڈالنے کی اجازت دیتا ہے۔ کسی بھی سیاسی جماعت سے پارٹی وابستگی رکھنے والے ووٹرز کو ان کی پارٹی کے امیدواروں کا بیلٹ دیا جائے گا۔ غیر منسلک ووٹر کسی بھی پارٹی کے امیدواروں کے بیلٹ کا انتخاب کر سکتے ہیں۔

عام انتخابات کے لیے نامزد امیدواروں کا انتخاب ہر مقابلے میں جیتنے والوں سے کیا جاتا ہے۔ پارٹی کا نامزد امیدوار بننے کے لیے، امیدوار کو کم از کم 30% ووٹ پلس ون سے پرائمری جیتنا ضروری ہے۔

ایک اہل ووٹر کے طور پر، آپ کو آزادانہ، منصفانہ اور قابل رسائی انتخابات کی ضمانت دی جاتی ہے۔ آپ کو بغیر کسی خوف کے یا کسی خاص طریقے سے ووٹ ڈالنے کے لئے مجبور کئے بغیرووٹ ڈالنے کا حق حاصل ہے اگر آپ کو اپنے ووٹنگ کے حق کی خلاف ورزی کا سامنا کرنا پڑا ہے، تو درج ذیل ہاٹ لائنز پر رابطہ کریں:

  • این سی (شمالی کیرولینا) ایشیائی امریکی سمیت ملٹی لسانی ہاٹ لائن: 919-592-2442
  • ڈیموکریسی نارتھ کیرولینا الیکشن پروٹیکشن ہاٹ لائن: 888-687-8683

ہمیں مدد کرنے میں خوشی ہے! صرف contact@ncaatogether.org پر ہمیں میل کریں اور ہم آپ کے سوال کا جواب دینا یقینی بنائیں گے۔ 

ایشین امریکن ووٹ این سی (شمالی کیرولینا) میں کیسے فرق ڈال سکتا ہے

2010 سے، شمالی کیرولینا میں اہل ایشین امریکن پیسیفک ووٹروں کی تعداد میں 43% اضافہ ہوا ہے، جو کہ ریاست بھر میں شرح نمو سے پانچ گنا زیادہ تیزی سے ہوا ہے۔

 

پورے شمالی کیرولینا میں، 190,000 سے زیادہ ایشیائی امریکی ہیں جو ووٹ ڈالنے کے اہل ہیں،جو کہ اس میدان جنگ میں ایشیائی امریکی کمیونٹی کو ممکنہ طور پر اہم ووٹنگ بلاک بناتا ہے۔ ایشیائی امریکی رجسٹرڈ ووٹرز کی تعداد میں 2016 سے 42 فیصد کا اضافہ ہوا ہے۔

تاہم، ایشین امریکن کمیونٹیز میں رجسٹرڈ ووٹرز اور ووٹنگ کے اہل آبادی کے درمیان فرق کو ختم کرنے کے لیے مزید کام کرنے کی ضرورت ہے۔ نومبر 2021 تک، تقریباً 106,000 ایشیائی امریکی رجسٹرڈ ووٹرز ہیں، یا کل ایشیائی امریکی ووٹنگ کے اہل آبادی کا تقریباً 55% ہے۔

میں زیادہ شرکت کرنا چاہتا/ چاہتی ہوں۔

ہماری کمیونٹیز کو فعال طور پر مصروف عمل رکھنے اور ایک دوسرے کی آواز کو بلند کرنے کے اس رجحان کو جاری رکھنے کے لیے، ہمیں اپنے دوستوں اور پڑوسیوں کو ایک ساتھ لانے میں مدد کے سلسلے میں آپ کی ضرورت ہے۔ ہمارے ساتھ رضاکار بننے کے لیے ncaatogether.org/volunteer !